+.40.31.005.00.00 +.40.31.005.00.00 +.40.31.005.00.00

Cunoașteți impactul pe care îl va avea asupra afacerii Dvs. intrarea în vigoare a GDPR?

05 Ianuarie 2018Noutăți 0 Comentarii
Cunoașteți impactul pe care îl va avea asupra afacerii Dvs. intrarea în vigoare a GDPR?

Suntem aici să vă oferim Soluția Certificată pentru a vă alinia standardelor impuse de GDPR!

Bit Soft vă pune la dispoziție un PACHET DE SERVICII DE CONSULTANȚĂ ce acoperă toate etapele obligatorii pentru respectarea condițiilor impuse de Regulamentul General pentru Protecția Datelor, ce intră în vigoare în data de 25 Mai 2018.  

Mai este puțin până când Regulamentul General pentru Protecția Datelor va fi adoptat de către România, în data de 25 Mai 2018. Regulamentul reprezintă cea mai mare schimbare adusă la nivelul Legilor legate de Protecția Datelor din ultimii 20 de ani. GDPR obligă toate companiile să securizeze operarea de date cu caracter personal și pune un mare accent pe suportul legal al acestor operațiuni.

Impactul legii este unul deosebit de dur și costisitor pentru companii: amenzile care pot fi aplicate de către autorități pot să ajungă la 20 mil. euro sau 4% din cifra globală de afaceri.  Prevederile Regulamentului vor fi direct aplicabile în toate țările membre ale Uniunii Europene. 

CE SE VA SCHIMBA:

Ce înseamnă prelucrare de date?

- înregistrări video

- CV-uri din cadrul procesului de recrutare

- datele angajatilor și fișele medicale ale acestora

- datele de înregistrare ale turiștilor

- istoricul și comportamentul de consum în cadrul programelor de fidelizare.

Ce drepturi noi au persoanele ale căror date sunt prelucrate?

- să aibă acces și să corecteze erori în datele personale

- să elimine datele personale din istoricul înregistrărilor: “dreptul de a fi uitat”

- să își mute istoricul și datele personale la un alt operator.

Ce trebuie să faceți Dvs., în mod obligatoriu, conform noului Regulament?

- să întocmiți “Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal” și să stabiliți un set de Proceduri Interne privind baza de date

- să asigurați confidențialitatea și securitatea prelucrării acesteia, folosind Proceduri de Anonimizare

- să anticipați o posibilă încălcare a securității acesteia și să anunțați autoritățile și persoanele vizate în cel mai scurt timp

- să angajați sau să externalizați un responsabil pentru protecția datelor: DPO - Data Protection Officer.

CUM VĂ POATE AJUTA BIT SOFT?

Suntem aici să vă oferim Soluția Certificată pentru a vă alinia standardelor impuse de GDPR!  

Bit Soft vă pune la dispoziție un PACHET DE SERVICII DE CONSULTANȚĂ ce acoperă toate etapele obligatorii.  

SOLUȚIA NOASTRĂ:

I.  Realizarea Studiului de Impact al Riscului

Se desfășoară la început și presupune evaluarea impactului asupra protecției datelor din punctul de vedere al persoanelor vizate, astfel încât prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor să fie respectate.

II. Implementarea de Procese și Proceduri interne 

Serviciul presupune elaborarea proceselor în vederea obținerii "certificării de siguranță a datelor personale" și conține: redactarea documentației cu toate operațiunile obținute din studiul de impact cu bază legală, proceduri interne de protecție a datelor și asigurarea training-ului pentru toate persoanele implicate în procesul de prelucrare a datelor.  

III. DPO externalizat

Vă punem la dispoziție Responsabilul cu protecția datelor: Data Protection Officer (DPO), care vă asigură: consiliere pentru noile persoane angajate, audit regulat, reprezentarea în relația cu autoritatea, dar și reprezentarea în tribunal în numele companiei, în cazul în care se ajunge în instanță.   

Contactați-ne pentru a stabili o întâlnire cu echipa noastră de experți și pentru a alege împreună cel mai potrivit pachet de servicii pentru compania dumneavoastră din domeniul HoReca.

Cu o expertiză de peste 20 de ani în domeniul HoReCa, Bit Soft vă oferă suportul în ceea ce privește respectarea prevederilor legislative: suntem certificați IAPP - Asociatia Internațională a Profesioniștilor în Protecția Datelor și colaborăm cu prestigioase case de avocatură cu experiență în domeniul protecției datelor cu caracter personal, astfel încât să oferim servicii de asistență juridică pentru respectarea condițiilor GDPR.

back to top

0 Comentarii

Nu există comentarii

Lasă-ne un comentariu

Vrei sa ne impărtășești părerea ta? Lasă-ne un comentariu mai jos!



Trimite

ultimul studiu de caz

Micros, Materials Control și Egenda la Mamma Mia

Micros, Materials Control și Egenda la Mamma Mia

O afacere locală prosperă și in continuă creștere la Iași, construită cu spirit antreprenorial ...

Citește mai mult

ultimul eveniment

Breeze la Horeca Next Level

Breeze la Horeca Next Level

Ne-am bucurat să intâlnim săptămâna trecută mulți owneri și manageri de restaurante, baruri, ...

Citește mai mult