+.40.31.005.00.00 +.40.31.005.00.00 +.40.31.005.00.00

Opera la Phoenicia Grand Hotel

01 Aprilie 2015Studii de caz
Opera la Phoenicia Grand Hotel

Grupul Phoenicia Hotels&Resorts este unul dintre cele mai mari lanțuri hoteliere din România, un brand românesc ce se dedică atât turismului de business cât și celui de leisure și care a cunoscut o expansiune puternică&

Astfel, in 2015 grupul oferea peste 6.000 de locuri de cazare in București și pe litoralul Mării Negre. Dintre hotelurile din grup, Phoenicia Holiday Resort, Phoenicia Luxury, Majestic Mamaia și Phoenicia Express erau deja dotate cu cel mai performant sistem de management hotelier, OPERA PMS, fapt pe care conducerea grupului și-a dorit să il ducă mai departe la inceputul anului 2015. 

Astfel, in luna februarie, Phoenicia Grand Hotel din București s-a alaturat locațiilor din grup care au ales să inlocuiască sistemul de gestiune hotelieră anterior cu OPERA  - o soluție orchestrată magistral pentru managementul hotelurilor cu nevoi rafinate, printre care și integrarea intr-un birou central de rezervări. 

Pentru a testa beneficiile apartenenței la un birou central de rezervări, soluția recomandată a fost OPERA PMS, un instrument de lucru complet rafinat și optimizat, cu o interfață web-based ce extinde controlul și operațiunile in afara proprietății și contribuie la imbunătățirea experienței clienților. 

Opera PMS este  o soluție complexă care implică particularități și responsabilități deopotrivă pentru utilizator și proprietarul licenței. Am optat pentru acest sistem in speranța că vom imbunătați relațiile cu  clienții noștri, asigurând un mai bun control asupra activității hoteliere și personalizarea, in detaliu, a serviciilor oferite.

Ana Maria Voinea, General Manager 

 

Află mai multe despre OPERA PMS!

back to top

Ai intrebări legate de soluțiile Bit Soft? Vrei să stabilești o intâlnire sau să primești o ofertă pentru acest produs?

Cere ofertă