x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
OracleHospitalityLog

Oracle Hospitality Suite8

Suite

Cel mai bun pentru

1 copy Created with Sketch.

Hoteluri de toate dimensiunile

Este un instrument flexibil și modular.

2 copy Created with Sketch.

Comunicare cros-departamentală

Optim pentru hotelieri care utilizează informațiile trans-departamentale.

3 copy Created with Sketch.

Locații de evenimente și conferințe

Care necesită gestionarea întregului flux de lucru al vânzărilor de pachete.

Clientul este adevăratul tău ambasador!

Un program de recepție hotel, un soft modern și fiabil de gestiune hotelieră, care să îți permită să te concentrezi exclusiv asupra clienților, este visul oricărui hotelier. Satisfacția clienților este esențială pentru succesul afacerii tale din industria ospitalității.

Oracle Hospitality Suite 8 Property înregistrează întreaga călătorie a oaspeților tăi într-un singur software, oferind personalului instrumente intuitive pentru a simplifica activitățile zilnice, combinând utilul cu plăcutul. Recepția, relația cu clienții și modulul de catering sunt complet integrate. Acest lucru se traduce automat într-o experiență plăcută pentru clienți, viitorii tăi ambasadori.

Cel mai popular software de management hotelier al liderului mondial în domeniul ospitalității încorporează toate procesele necesare pentru a asigura o gestionare eficientă și coerentă a hotelului, fie că este vorba de rezervări, servicii de curățenie, restaurant, bar, SPA, marketing sau vânzări.

Funcționalități

  • CRM avansat: prin extragerea tuturor informațiilor din categoriile de clienți și în funcție de multiplele filtre care se pot aplica, se urmărește corespondența transmisă prin email și se trimit chestionare de satisfacție
  • Rezervări nelimitate – Oferte și Listă de așteptare cu prioritate
  • Modul avansat de casierie, gestionarea plăților în avans, creanțe de încasat, voucher management
  • Gestionarea camerelor
  • Statusul rapid al hotelului (gradul de ocupare actual, camere libere, adulți/copii)
  • Politici tarifare care se aplică doar pe o anumită perioadă
  • Managementul sălilor de conferințe și catering
  • Motor de rezervare online
  • Controlul obiectelor de inventar și celor pierdute și celor găsite
  • Managementul voucherelor
  • Audit de noapte
  • Limite de disponibilitate pentru camerele hotelului.

    Beneficii principale pentru afacere

    • Informații adiționale despre clienți / companii / agenții, rezervări, postări de articole și service și emitere documente fiscale
    • Rezervări de grup cu import de listă de cameră și opțiuni avansate de grup, blocarea unui număr de camere în funcție de fiecare contract corporate
    • Management avansat al departamentului de housekeeping prin alocarea zilnică pe cameriste și calcularea discrepanțelor care pot apărea la check in
    • Întreținere / Centru de servicii clienți
    • Securizarea tuturor informațiilor și istoric de utilizatori detaliat
    • Managementul evenimentelor de orice tip prin ofertare, meniuri personalizate, pachete, emitere de contracte și înregistrarea tuturor participanților la eveniment
    • Organizarea internă prin stabilirea activităților zilnice și a responsabilităților care trebuie îndeplinite de departamentele din cadrul locației
    • Analiză de statistici și previziuni prin raportare de tip: Matrix, Cube (cu introducere de măsurători și grafice)
    • Interfațare directă cu cele mai bune sisteme de tip Door Locking, POS, PBX, BMS, Video și Voce
    • Experiență de lucru mai ușoară și mai plăcută.
      Epsonlog

      Epson TM-810

      Imprimantă dedicată POS, accesibilă, cu viteză mare de imprimare.

      Prin combinația dintre vitezele mari de imprimare, fiabilitate ridicată și funcțiile de economie, această imprimantă calificată Energy Star reprezintă o necesitate pentru industria ospitalității.

      printe