x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite

7 motive pentru a introduce un kiosk în restaurantul tău!

Publicat pe 22 Mai 2020

Kiosk-urile în regim self-service reprezintă o nouă tehnologie prin care sunt reduși timpii de așteptare și prin care clientela poate să interacționeze cu meniul complet al localului, poate să își personalizeze produsele și poate să plătească direct din kiosk. Comanda este acceptată automat și transmisă în timp real în bucătărie pentru preparare.

Dacă încă nu v-ați gândit să implementați în procesul de comandă și kiosk-urile, vă prezentăm mai jos șapte beneficii ale introducerii acestui casier digital în locație.

1. Reduce timpul de așteptare al clienților

Kiosk-urile pentru plasare comandă în regim propriu, oferă suport în reducerea timpului de așteptare la coadă, asigură rotația rapidă a clientelei și trimite comenzile către bucătărie în timp real.

Deși unii clienți preferă să comande la casă, o mare parte din clientelă se simte confortabil și chiar va căuta această metodă alternativă de comandă. În plus, datorită funcționalității de plată cu cardul direct în kiosk, există un grad suplimentar de protecție privind securitatea bancară.

2. Crește valoarea medie a notei de plată

Valoarea medie a bonurillor fiscale pentru comenzile plasate pe kiosk-uri este mai mare decât a celor plasate direct la casă.

Un kiosk folosește instrumente inteligente de vânzare prin oferte combo sau recomandări de produse la fiecare tranzacție, fără a fi nevoie de traininguri de proces în avans. Solicitarea automată oferă clienților posibilitatea de a încerca produse pe care poate nu le-ar fi comandat în mod normal la casă deoarece îi stimulează vizual și pentru că nu există presiunea psihologică a cozii, unde decizia trebuie luată mai rapid.

3. Oferă produse personalizate

Uneori, clienții au solicitări complexe, care includ mai multe adăugiri sau înlocuiri de ingrediente. Există posibilitatea ca un angajat să aibă nevoie să introducă mai multe articole și să marcheze între mai multe ecrane, ceea ce poate duce la erori de transmitere a comenzii în bucătărie. Însă, kiosk-urile au avantajul fluxului de comandă prestabilit, care oferă clienților opțiunea de a vedea posibilitățile de personalizare, limitările acestora și de a face alegeri mai informate, fără presiunea timpului de la casă.

4. Precizie îmbunătățită a comenzilor

Plasarea comenzilor direct într-un kiosk elimină erorile ce pot să apară în timpul transferului comenzilor scrise către sistemul de marcare, erori care pot să coste timp, bani și resurse pentru corectare. În schimb, prin utilizarea kiosk-ului, comanda are un singur flux: client-bucătărie.

5. Suport pentru reorganizarea personalul operațional

Instalarea kiosk-urilor nu înseamnă reducerea costurilor cu personalul locației. Acestea nu înlocuiesc membrii echipei, dar oferă proprietarului sau operatorului restaurantului flexibilitatea de a redistribui forța de muncă către alte secțiuni, cum ar fi pregătirea sau servirea.

6. Crește încrederea clienților în procesul de comandă

Nu toți clienții se simt confortabil atunci când trebuie să comande în fața unei persoane. Kiosk-urile ajută în diminuarea anxietății procesului de comandă, de ambele părți: clienți și angajații de la casă, care muncesc sub presiunea numărului de clienți aflați la coadă.

7. Interfața de comandă în diferite limbi

Sunt destul de multe situații în care cei care ajung în locație și doresc să comande, nu sunt vorbitori ai limbii locale. Procesul de comandă este îngreunat, apar erori de comunicare și clientul rămâne în final cu o experiență neplăcută. Kiosk-ul permite afișarea meniului și fluxului de comandă în mai multe limbi, astfel că devine propriul translator al locației. Astfel locația are mai mulți clienți satisfăcuți și clientelă diversificată care va reveni în localul tău.

Contactează-ne pentru a afla cum poate kiosk-ul să ajute și mai mult afacerea ta!