x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
OracleHospitalityLog

Oracle Hospitality Opera

oper

Cel mai bun pentru

1 Created with Sketch.

Hoteluri cu operațiuni complexe

Soluție robustă cu suport nativ pentru multi-property.

2 Created with Sketch.

Gestionare grupuri și evenimente

Modul puternic pentru gestionare grupuri și evenimente.

3 Created with Sketch.

Gestionare inteligentă a cazării

Gestionare avansată a managementului tarifelor.

Tratează-ți oaspeții cu servicii premium!

Oracle Hospitality OPERA Property oferă un soft de gestiune hotelieră de talie mondială, care permite marilor lanțuri internaționale să se prezinte în fața clienților cu cele mai bune servicii.

Cu ajutorul unui management hotelier de primă clasă, clienții vor beneficia de servicii personalizate, iar afacerea ta, de eficiență operațională.

Modulul integrat de vânzări și catering oferă un instrument puternic și cuprinzător pentru gestionarea la nivel înalt a relațiilor cu clienții.

Pentru operatorii de lanțuri internaționale, acest soft de gestiune hotelieră permite coordonarea mai multor proprietăți, prin opțiunea Multi-Property.

Functionalități

  • Permite gestionarea facilă a mai multor proprietăți integrate în aceeași bază de date
  • Informații complete despre clienții dumneavoastră prin intermediul „Profilul clientului”
  • Modul complex de gestionare tarifelor, discount-urilor și promoțiilor
  • Modul de gestionare al restricțiilor de vânzare pentru tarife sau tipuri de cameră cu scopul de a crește vânzările (Open, Close, Close to arrival/departure, Min/Max Length of Stay, Min/Max Advance Booking Days)
  • Funcțiile Calendar și Evenimente vă oferă o imagine de ansamblu a business-ului de Catering
  • Rate Strategy – modul care deschide sau închide tarife în mod automat în funcție de gradul de ocupare
  • Task and Activities - modul de management puternic pentru grupuri și evenimente care include automatizarea proceselor echipei de vânzări
  • Mecanisme de verificare a corectitudinii informațiilor introduse: Validare CUI și ID Scanner
  • Urmărirea tuturor modificărilor financiare efectuate în sistem de fiecare utilizator
  • Raportare și analiza datelor (peste 500 de rapoarte native)
  • Modul de procesare al comisioanelor de plată către Agențiile de Turism
  • Integrare extensivă via OXI (Booking Engines, Channel Manager, etc)
  • Simple Reports – instrumentul care permite utilizatorilor să își construiască singuri rapoarte simple
  • Data Extraction – Opera S&C ajută la extragerea din baza de date a mailing list-urilor
  • Hotel Mobile – aplicație mobilă pentru personalul tehnic și housekeeping.

    Beneficii principale pentru afacere

    • O nouă abordare pentru gestionarea operațiunilor hoteliere
    • Creșterea RevPAR (venit pe cameră disponibilă), ADR (rată medie zilnică) și a gradului de ocupare
    • Politici automatizate de gestionare a încasărilor în avans și a taxelor de anulare
    • Opțiuni avansate de control al disponibilității și al tarifelor Base Rates, Dynamic Base Rates, Daily Rates, Advance Dynamic Base Rates, Negotiated Rates, Custom Posting Rhythm
    • Experiențe îmbunătățite ale oaspeților, îmbunătățirea eficienței operaționale și creșterea productivității angajaților
    • Profilele cuprinzătoare de oaspeți, permit personalizarea și diferențierea serviciilor, contribuind la îmbunătățirea experienței clientului
    • Securitate, scalabilitate și fiabilitate prin tehnologia folosită
    • Noi oportunități de integrare și optimizare
    • Operații simplificate pentru o experiență îmbunătățită a clienților
    • Integrare sisteme externe specific pentru ospitalitate (PBX, Pos, Internet, Pay Tv, Control Access, BMS)
    • Aplicație mobilă pentru nevoile de bază ale hotelului
    • Scăderea timpilor de așteptare ale clienților prin automatizarea fluxurilor de Check In, Check Out
    • Prin calendarul proprietății, îți poți adapta afacerea pentru evenimentele majore din orașul tău (Expoziții, Conferințe, Evenimente Sportive)
    • Modul de raportare puternic și flexibil
    • Bază de date centralizată pentru lanțurile internaționale.
      Epsonlog

      Epson TM-810

      Imprimantă dedicată POS, accesibilă, cu viteză mare de imprimare.

      Prin combinația dintre vitezele mari de imprimare, fiabilitate ridicată și funcțiile de economie, această imprimantă calificată Energy Star reprezintă o necesitate pentru industria ospitalității.

      printe