x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite

Mituri Demontate din Industria Horeca

Publicat pe 12 August 2020

1. Bucătăria nu poate să comunice direct cu clientul

Demontat. Bucătăria comunică și ea cu clientul prin Order Ready Board - afișajul electronic care permite vizualizarea stadiului preparatului și atenționare în momentul când aceasta este finalizat și se poate ridica respectiva comandă.

2. Un soft nou de marcare înseamnă și timp crescut pentru învățarea acestuia

Demontat. Un sistem de marcare performant are un timp de învățare de 30-60 minute. În plus, datorită funcționalităților multiple, de exemplu Upsell sau Combo, angajații vor ști în orice moment care sunt cele mai potrivite recomandări, ofertele existente sau ingredientele preparatelor.

3. Sistemele Self Service Kiosk sunt potrivite doar pentru fast food-uri

Demontat. Sistemele Self Service Kiosk au avantajul de a putea fi montate în absolut orice locație F&B și pot să fie foarte utile pentru comenzile de takeaway. Clientul plasează comanda pe Kiosk și o ridică de la casa în momentul în care afișajul electronic îl informează că este finalizată.

4. Sistemul de marcare permite doar captarea, plasarea și încasarea comenzilor

Demontat. Un POS performant poate să facă rezervări, să înștiințeze personalul referitor la disponibilitatea articolului, oferte, recomandări în timp real,  ingrediente, autorizare la distanță, pontaj, etc și se poate instala și pe tablete astfel încât să permită un maxim de mobilitate în locație.

5. Aplicația de mobil a restaurantului este doar pentru loializare

Demontat. Aplicațiile mobile dedicate pentru restaurant au pornit ca un instrument de marketing și loializare pentru a ține aproape clienții cu diferite oferte / vouchere. Dar au ajuns în punctul în care sunt chiar ele sistemele de marcare pentru clientela restaurantului. Acum aplicațiile mobile permit vizualizarea meniului, plasarea de comenzi, modificarea comenzilor sau achitarea acestora (inclusiv cu puncte de loializare), toate aceste acțiuni direct de pe telefonul mobil al clientului.